Livrarea produselor
Livrarea produselor se realizeaza prin firma de curierat GLS, intr-un termen de 48-96 h din momentul in care comanda a fost confirmata.
Taxa de livrare este de 25 lei, taxa unica pe intreg teritoriul Romaniei (nu se percepe taxa pentru km suplimentari).Plata produselor se face ramburs , transfer bancar sau cu cardul online ( Netopia). În cazul formelor și dimensiunilor atipice plata se va face în avans , prin oricare din cele doua modalități de plata online . In cazul in care , clientul refuza livrarea unui colet , și dorește alta comanda , ne rezervam dreptul de a percepe plata in avans , inclusiv taxa de transport aferentă coletului refuzat .
Comenzile telefonice se pot realiza la numerele de telefon: 0729259818 sau 0723039588 in timpul saptamanii de luni pana vineri intre orele 9:00-18:00. Comenzile primite in zilele de sambata sau duminica vor fi procesate incepand cu urmatoarea zi lucratoare a saptamanii.
La cererea clientului, se poate pune optiune de verificare a coletului, serviciu care este taxat suplimentar de catre firma de curierat, taxa ce ii va fi comunicata clientului in momentul cand alege aceasta optiune.
In zilele de sambata si duminica nu se fac livrari.
Pentru coletele externe, se percepe taxa de transport indiferent de suma comenzii, iar taxa de transport se va calcula in functie de greutate si tara de destinatie.
ite-ul www.decorya.Ro comercializeaza in principal produse personalizate dupa specificatiile clientilor ( folia este debitată pe dimensiunile si forma cerută de client ) , care se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
Majoritatea produselor comercializate pe site-ul www.decorya.Ro intra sub incidenta acestei exceptii, fiind personalizate in mod clar, dupa specificatiile prezentate de consumator (Cumparator). O.G. 34/2014 poate fi consultata aici.
Nu se returneaza produsele pe motiv ca nu sunt asemanatoare cu fotografiile din descrierea produselor. Fotografiile din descriere sunt cu titlu de prezentare.
Produsele realizate la comanda ,personalizate dupa specificatiile clientei nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) –
contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid .
Exceptie se face in următoarele cazuri:
1. Produsul a ajuns cu alte dimensiuni si alta forma
2. Produsul prezintă defecte